20 joulukuuta 2011

Päivä 1 – Esittele itsesi
Päivä 2 – Eka rakkaus
Päivä 3 – Minun vanhempani
Päivä 4 – Tätä olen syönyt tänään
Päivä 5 – Mitä on rakkaus?
Päivä 6 – Minun päiväni
Päivä 7 – Paras ystäväni
Päivä 8 – Se hetki
Päivä 9 – Uskoni
Päivä 10 – Päivän asu
Päivä 11 – Sisarukseni
Päivä 12 – Käsilaukussani
Päivä 13 – Tällä viikolla
Päivä 14 – Mitä minulla oli päällä tänään?
Päivä 15 – Unelmani
Päivä 16 – Eka suudelmani

Päivä 17 – Mieleisin muistoni
Päivä 18 – Mieleisin syntymäpäiväni

Päivä 19 – Kaduttaa
Päivä 20 – Tässä kuussa
Päivä 21 – Toinen hetki
Päivä 22 – Tämä järkyttää minua
Päivä 23 – Tämä saa minut voimaan paremmin
Päivä 24 – Tämä saa minut itkemään
Päivä 24 - Ensimmäinen
Päivä 26 – Pelkään
Päivä 27 – Suosikkipaikkani
Päivä 28 – Ikävöin
Päivä 29 – Tähän pyrin
Päivä 30 – Soittolistallani
Päivä 31 - Viimeinen hetki.


Päivä 26 - Pelkään


Pelkään ehdottomasti hämähäkkejä!! Oon kerran lyönyt J:tä kun hän pelotteli mua hämäkillä meidän äidin kellarissa. Voin sanoa ettei ollut mikään ihan pieni hipaisu vaan kunnon nyrkinisku. Se oli vain reaktio, en voinut sille mitään. Onpahan oppinut ettei mua kannata kiusata hämähäkeillä :P
En tiedä mistä araknofobiani on saanut alkunsa, ei mulle koskaan ole ollut mitään ongelmaa hämähäkkien kanssa tai mitään välikohtausta.


En tiedä onko mulla juuri muita pelkoja. Ahdistuksia kyllä, mutta varsinaisia pelkoja ei.


Tänään oli viimeinen tentti. Tai no ruotsin suullinen on vielä edessä torstaina, mutta sen voi ottaa vähän rennommin. Vaikka sillä virkamiestodistuksen saa, tai saisi jos osaisi tarpeeksi. Sitä lähden myöskin tavoittelemaan, mutta en jaksa liikaa stressata. Vielä parit harjoitustyöt viimeistelemättä, mutta kyllä se siitä.
Luojan kiitos tämän syksyn aherrukset ovat ohi. Nyt toisaalta ahdistaa, kun tiedän että olisin voinut pärjärä paljon paremminkin kokeissa, mutta saa nyt nähdä. Uusintaan voi aina mennä jos siltä tuntuu.


Tuli juuri paketoitua molempien vanhempieni lahjat. J:n lahja odottaa vielä postissa hakemista ja sen jälkeen paketoimista. Huomiseen siis!

Loppuun vielä kaikkien aikojen lempparibiisit Bäkkäreilta ja Spaissareilta!! Olin aikoinaan 1998 vuonna katsomassa Spaissareita Hartwall Areenalla äidin kanssa. Pääsyliput ovat mulla vieläkin hyvässä tallessa. :)
<3

 

2 kommenttia:

  1. Eksyin tänne jostain ja jäin lukemaan blogiasi. Oon itekin ollu kunnon Spaissari-fani, myös Bäkkäri, mut enemmän Spaissari. Muistan kun mulla oli kaikki Spaissari-keräilykortit siististi siel valkoisessa albumissa, jos tiiät/muistat sen. :P Spaissari-purkkaaki piti saada, et sai niitä keräilytarroja. Enää ei oo oikeen tommosta tiettyä bändiä/artistia, jota fanittais niin täysillä kuin silloin aikoinaan Spaissareita. Ehkä siihen vaikutti se ikäkin... :)

    Hyvää joulun odotusta sulle!

    P.S. Ihana tuo blogikuva tuolla ylhäällä.

    VastaaPoista
  2. Kuin myös, omistin kaikki ne Spaissari keräilykorit, harmi kun ei taida enää olla sitä kansiota tallessa missään. Purkkia ja tikkareita ja kaikki mahdollisia piti myöskin aina ostaa. :)

    Joo enää ei kyllä oo samanlaista fanitusta, mut iällä taitaa tosiaankin olla osaa tähän.

    Kiitos kehuista! :)
    Hyvää joulunodotusta sinullekin! :)

    VastaaPoista