20 marraskuuta 2011

Only now I realise what my parents had to try

Päivä 1 – Esittele itsesi
Päivä 2 – Eka rakkaus

Päivä 3 – Minun vanhempani
Päivä 4 – Tätä olen syönyt tänään
Päivä 5 – Mitä on rakkaus?
Päivä 6 – Minun päiväni
Päivä 7 – Paras ystäväni
Päivä 8 – Se hetki
Päivä 9 – Uskoni
Päivä 10 – Päivän asu
Päivä 11 – Sisarukseni
Päivä 12 – Käsilaukussani
Päivä 13 – Tällä viikolla
Päivä 14 – Mitä minulla oli päällä tänään?
Päivä 15 – Unelmani
Päivä 16 – Eka suudelmani
Päivä 17 – Mieleisin muistoni
Päivä 18 – Mieleisin syntymäpäiväni
Päivä 19 – Kaduttaa
Päivä 20 – Tässä kuussa
Päivä 21 – Toinen hetki
Päivä 22 – Tämä järkyttää minua
Päivä 23 – Tämä saa minut voimaan paremmin
Päivä 24 – Tämä saa minut itkemään
Päivä 25 – Ensimmäinen
Päivä 26 – Pelkään
Päivä 27 – Suosikkipaikkani
Päivä 28 – Ikävöin
Päivä 29 – Tähän pyrin
Päivä 30 – Soittolistallani
Päivä 31 - Viimeinen hetki.

Päivä 3 - Minun vanhempani

Äitini ja isäni ovat aivan huippu tyyppejä. Ollaan aina tultu hyvin toimeen. Tietysti jossain vaiheessa teini-ikää oli vaihe kun tuntui, että omat vanhemmat ovat aivan tyhmiä ja laittavat liikaa rajoja, mutta kuten lähes kaikki vanhempana huomaa, että ne oli vaan omaksi parhaaksi.
Olen perheemme ainoa naispuolinen ihminen äidin lisäksi, joten olen aina ollut se äidin prinsessa ja ehkä olen joissain asioissa saanut asiat helpommin läpi kuin veljeni, mutta toisaalta on mulla myös ollut hetkiä jolloin veli on saanut tehdä asian jota minä en, kuten saanut kulkea ulkona samanikäisenä myöhempään, koska on poika ja mut taas oltais voitu vaikka raiskata tai muuta sellaista.

Olen aina ollut äidin tyttö. Olenkin paljon läheisempi äidin kanssa kuin isän. Äidin kanssa pystyn puhumaan kaikesta ( mitä en tosin tee, koska on asioita joita en hänelle halua kertoa) ja tiedän että koti/kodit on aina olemassa, jos tulee sellainen hetki. Isä ja äiti erosivat noin kolme vuotta sitten. Ihan hyvässä hengessä, ilman riitoja tai mitään. Äiti on uusissa naimisissa ja isälläkin jotain sutinaa taitaa löytyä. :D Rakastan molempia vanhempiani suunnattomasti!

Se vanhemmista. Eilen oli erittäin hauska ilta. Pari tyttökaveriani tuli tänne meille ja tehtiin ruokaa, laulettiin karaokea ja höntäiltiin vain college-housuissa ja huppareissa koko ilta. Hannalle kunnia maininta karaokesta, melkein sai pissata housuun H;n räppi osuuksien aikana niin mahtavaa katsottavaa ja kuunneltavaa! :) Kiitos tytöille illasta. J oli evakossa mökillä meitä paossa, isänsä ja setänsä kanssa. Ei vaan, he olivat sopineet jo aikasemmin siika-kalastuksesta ja nyt oli hyvä viikonloppu toteuttaa se.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti