23 marraskuuta 2011

Get yourself an egg and beat it

Päivä 1 – Esittele itsesi
Päivä 2 – Eka rakkaus

Päivä 3 – Minun vanhempani
Päivä 4 – Tätä olen syönyt tänään
Päivä 5 – Mitä on rakkaus?
Päivä 6 – Minun päiväni
Päivä 7 – Paras ystäväni
Päivä 8 – Se hetki
Päivä 9 – Uskoni
Päivä 10 – Päivän asu
Päivä 11 – Sisarukseni
Päivä 12 – Käsilaukussani
Päivä 13 – Tällä viikolla
Päivä 14 – Mitä minulla oli päällä tänään?
Päivä 15 – Unelmani
Päivä 16 – Eka suudelmani
Päivä 17 – Mieleisin muistoni
Päivä 18 – Mieleisin syntymäpäiväni
Päivä 19 – Kaduttaa
Päivä 20 – Tässä kuussa
Päivä 21 – Toinen hetki
Päivä 22 – Tämä järkyttää minua
Päivä 23 – Tämä saa minut voimaan paremmin
Päivä 24 – Tämä saa minut itkemään
Päivä 25 – Ensimmäinen
Päivä 26 – Pelkään
Päivä 27 – Suosikkipaikkani
Päivä 28 – Ikävöin
Päivä 29 – Tähän pyrin
Päivä 30 – Soittolistallani
Päivä 31 - Viimeinen hetki.


Päivä 4 - Tätä olen syönyt tänään


Juu elikkäs pari palaa Fazerin suklaata on tullut tänään syötyä. Suklaa tosin on kyllä sitä Fazerin vaaleaa maitosuklaata, sitä missä on punainen tuo oikea alanurkka. Kuin myös itsetehtyjä lihapullia ja perunamuusia sekä salaattia. Niin ja pieni pala jäätelöä jälkkäriksi.

Tällä hetkellä särkee taas vaihteeksi hammasta ihan kiitettävästi. On lähtenyt pieni pala alahampaasta ja sieltä nyt kolottaa ja jomottaa. Särkylääkkeitäkin olen ottanut 800mg edestä ibuprofeeniä ja se on pahimman särmän vienyt kivusta, mutta vieläkin sattuu. Tää nyt ei kyllä oo mikään uus juttu, mulla on niin huonot hampaat. Kaikkeni oon yrittänyt, mut aina lähtee pala tai on reikä jossain. Ei mulla ole varmaan hammasta johon ei olisi tehty juurihoitoa. Luojan kiitos sen jälkeen helpottaa ja onneksi en ole yhtään hammaslääkäri kammoinen. Olen ollut tämän vuoden puolella varmaan jo 8-10 kertaa hammaslääkärissä ja taas näköjään saisi soittaa päivystävälle ja mennä sitä kautta. Toivotaan vaan, että tämä kipu häviäisi illan myötä, että saisi nukuttua. On nimittäin käynyt niinkin että en ole nukkunut silmäystäkään koko yönä hammassäryn takia. Särkylääkkeet eivät vaan yksinkertaisesti aina auta. Hulluksihan siinä meinaa tulla, ei tiedä miten päin olisi ja pitäisikö itkeä vai nauraa vai mitä sitä siinä tilanteessa tekisi.

Eipä tänään mitään erikoista ole tapahtunut. Kouluakin oli vain kaksi tuntia ruotsia. Rästissä olevia koulutöitä sen sijaan olisi vaikka muille jakaa, mut ei taas kiinnosta yhtään. Sen takia katsonkin Rillit huurussa sarjan kolmatta kautta koneelta. :) Ensimmäisen ja toisen olen jo katsonut. Kirjekaverillekin voisin kirjoittaa tänään vastauksen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti