23 tammikuuta 2012

Big imagination, never letting no one take it away

Hah mä olin tänään koulussa. Olin jopa puoli kahteen asti, kolmeen olisi ollut. Sinne jäi ehkä kaksi oppilasta, joten hyvällä omalla tunnolla saatoin lähteä. Ja onko järkeä olla tunnilla, jos kuitenkin vain leikkii puhelimella eikä kuuntele opettajaa ollenkaan?
Huomenna taas uusi yritys, samaa ainetta nimittäin taas ja vieläpä samaan aikaan. Josko huomenna olisi mielenkiintoisempaa. Hope so.

Pitäisi alkaa täyttelemään työhakemuksia. Cv:n sain päivitettyä jokunen päivä sitten. No ehkä huomenna, tänään ei enää jaksa.
Kaikki varmaan luulee näiden mun kirjoitusten perusteella, että oon aivan patalaiska ihminen, mutta on paljon asioita joita jätän kertomatta. Ne ei mun mielestä oo mitään mielenkiintoista luettavaa. Tiedä sitten onko tämäkään yhtään sen mielenkiintoisempaa, mutta this is my blog, joten kirjoitan just mitä haluan ja mistä haluan. :P

Tuli laulettua varmaan puolentoista tunnin ajan singstaria. Sitä on niin kiva hoilata yksin kotona ollessa ja saa leikkiä, että on joku suurikin stara. :) Naapuri tykkää varmasti.

 Tyttöjen ohjain, kun se on punainen! :)



Näihin tunnelmiin ja sanoihin päätän tämän postauksen, kiitos ja hei!


Spice Girls - Goodbye

^ Tätä tuli äsken hoilattua aika monta kertaa.

2 kommenttia:

  1. Jep! Oon ollut 1998 Spaissareiden konsertissa. Geri esiintyi viimestä kertaa niiden riveissä. :P :)

    VastaaPoista