30 joulukuuta 2011

It's new year!

Päivä 1 – Esittele itsesi
Päivä 2 – Eka rakkaus
Päivä 3 – Minun vanhempani
Päivä 4 – Tätä olen syönyt tänään
Päivä 5 – Mitä on rakkaus?
Päivä 6 – Minun päiväni
Päivä 7 – Paras ystäväni
Päivä 8 – Se hetki
Päivä 9 – Uskoni
Päivä 10 – Päivän asu
Päivä 11 – Sisarukseni
Päivä 12 – Käsilaukussani
Päivä 13 – Tällä viikolla
Päivä 14 – Mitä minulla oli päällä tänään?
Päivä 15 – Unelmani
Päivä 16 – Eka suudelmani

Päivä 17 – Mieleisin muistoni
Päivä 18 – Mieleisin syntymäpäiväni

Päivä 19 – Kaduttaa
Päivä 20 – Tässä kuussa
Päivä 21 – Toinen hetki
Päivä 22 – Tämä järkyttää minua
Päivä 23 – Tämä saa minut voimaan paremmin
Päivä 24 – Tämä saa minut itkemään
Päivä 24 - Ensimmäinen
Päivä 26 – Pelkään
Päivä 27 – Suosikkipaikkani
Päivä 28 – Ikävöin

Päivä 29 – Tähän pyrin
Päivä 30 – Soittolistallani
Päivä 31 - Viimeinen hetki.


Päivä 31 - Viimeinen hetki

Jaa se olis huomenna vuoden viimeinen päivä käsillä, että sikäli mikäli tää osui hyvään rakoon. :) Viimeisellä hetkellä varmasti joko istutaan paljussa ja korkataan skumppa tai sitten ollaan juuri puettu päälle saunan ja paljun jäljiltä ja korkataan skumppa! Niin ja tietysti pari rakettia suunnataan taivaan tuuliin. 


Yöllä on ihanasti tullut luntakin vähäsen ja ilmeisesti pakkasen puolella ollaan hitusen niin se ei sulakaan heti pois. On heti paljon tunnelmallisempaa. Pitää muistaa pitää kameraa kokoajan käsillä. 
Laukut on pakattu, enää kylmät ruoat odottaa pakkaamista. Kahdenkymmenen minuutin päästä olisi lähtö, jeij! 

Nyt toivotan kaikille erittäin hauskaa viikonloppua ja uutta vuotta! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti