13 joulukuuta 2011

Gone insane but the memory remains

Päivä 1 – Esittele itsesi
Päivä 2 – Eka rakkaus
Päivä 3 – Minun vanhempani
Päivä 4 – Tätä olen syönyt tänään
Päivä 5 – Mitä on rakkaus?
Päivä 6 – Minun päiväni
Päivä 7 – Paras ystäväni
Päivä 8 – Se hetki
Päivä 9 – Uskoni
Päivä 10 – Päivän asu
Päivä 11 – Sisarukseni
Päivä 12 – Käsilaukussani
Päivä 13 – Tällä viikolla
Päivä 14 – Mitä minulla oli päällä tänään?
Päivä 15 – Unelmani
Päivä 16 – Eka suudelmani

Päivä 17 – Mieleisin muistoni
Päivä 18 – Mieleisin syntymäpäiväni

Päivä 19 – Kaduttaa
Päivä 20 – Tässä kuussa
Päivä 21 – Toinen hetki
Päivä 22 – Tämä järkyttää minua
Päivä 23 – Tämä saa minut voimaan paremmin
Päivä 24 – Tämä saa minut itkemään
Päivä 25 – Ensimmäinen
Päivä 26 – Pelkään
Päivä 27 – Suosikkipaikkani
Päivä 28 – Ikävöin
Päivä 29 – Tähän pyrin
Päivä 30 – Soittolistallani
Päivä 31 - Viimeinen hetki.


Kirjoitan taas kahdesta, kun nää sopii hyvin yhteen.


Päivä 17 - Mieleisin muistoni

Tää on aika vaikea. Mieleisin muisto hmm.. Ainakin muistan lapsuuden jouluaatot, kun odotettiin lahjoja ihan innoissaan ja tv:stä katsottiin ja katsotaan edelleen aina Lumiukko. Mä en tiedä, että onko tää nyt turhan henkilökohtaista, mutta paljastan sen silti. Mieleisimpiin muistoihin kuuluu myös mun ja J:n ensimmäinen kerta.
Se oli ihan täydellinen, jos niin voi sanoa. Oltiin seurusteltu lähes vuosi siihen mennessä ja kaikki vain meni ihan omalla painollaan oikein. Myöskin meidän kihlautuminen on erittäin mieleinen muisto, vaikka se aika mitäänsanomaton olikin. Mä kysyin J:tä kanssani kihloihin, hän mietti hetken ja eräs ilta kun hän oli juuri päässyt armeijaan perille niin soitti ja suostui. :P
Mieleisiä muistoja on myös kavereiden kanssa vietetyt hetket, ripari ja se kun on kesän ensimmäiset lämpöiset päivät ja voi kulkea ilman pitkähihaista paitaa ulkona.

Päivä 18 - Mieleisin syntymäpäivä


Tämä on vielä vaikeampi kuin tuo edellinen. En ole näin "aikuisiällä" viettänyt juurikaan syntymäpäiviä ja lapsuudessa ne aina vietti samaa kaavaa, joten ei mulla varsinaisesti ole mitään mieleisintä synttäripäivää. Jos nyt jotain pitää sanoa niin ehkä se kun täytti 18-v ja sai ajokortin.

Tuli sitten skipattua yksi koe tänään joten taisi sekin kurssi jäädä siihen sitten. Tuntuu pikkaisen luovuttajalta, mutta mielummin käyn sen uudestaan myöhemmin ja satsaan siihen enemmän. 
Kävin lohdutukseksi äidin kanssa kaupungilla joululahjaostoksilla, tosin itse en ostanut mitään. Avustin kuitenkin äitiä valkkaamaan miehelleen paidan kuin myös J:lle paidan joulupukin pussiin. Itse tilasin J:lle netistä lahjan ja toivonkin että se ehtii perille ennen joulua. Yleensä cdon.comilla on nopeat toimitusajat. 
No joo sain mä itelle sen verran, että äiti avusti bussikortin lataamisessa ja metsästettiin mulle joululahjaksi hajuvesi. Ensin mietin tätä:

mutta voiton vei kuitenkin:
Ihastuin tähän todella paljon. Makea, raikas, mutta ei kuitenkaan liian päällekäyvä. Sopii niin päivämenoihin kuin myös yökerhoon tai illanviettoon.
Toivotaan, että löytyisi kuusen alta jouluna.

Loppuun vielä yksi tärkeimmistä kappaleista mulle ikinä! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti