30 marraskuuta 2011

All in all it's just another brick in the wall


Päivä 1 – Esittele itsesi
Päivä 2 – Eka rakkaus
Päivä 3 – Minun vanhempani
Päivä 4 – Tätä olen syönyt tänään
Päivä 5 – Mitä on rakkaus?
Päivä 6 – Minun päiväni
Päivä 7 – Paras ystäväni
Päivä 8 – Se hetki
Päivä 9 – Uskoni
Päivä 10 – Päivän asu
Päivä 11 – Sisarukseni
Päivä 12 – Käsilaukussani
Päivä 13 – Tällä viikolla
Päivä 14 – Mitä minulla oli päällä tänään?
Päivä 15 – Unelmani
Päivä 16 – Eka suudelmani
Päivä 17 – Mieleisin muistoni
Päivä 18 – Mieleisin syntymäpäiväni
Päivä 19 – Kaduttaa
Päivä 20 – Tässä kuussa
Päivä 21 – Toinen hetki
Päivä 22 – Tämä järkyttää minua
Päivä 23 – Tämä saa minut voimaan paremmin
Päivä 24 – Tämä saa minut itkemään
Päivä 25 – Ensimmäinen
Päivä 26 – Pelkään
Päivä 27 – Suosikkipaikkani
Päivä 28 – Ikävöin
Päivä 29 – Tähän pyrin
Päivä 30 – Soittolistallani
Päivä 31 - Viimeinen hetki.

Päivä 6 - Minun päiväni

Yleensä mun päivä alkaa sillä, että nousen sängystä, puen ja menen vessaan. Sen jälkeen luen lehden ja joskus harvoina kertoina syön aamupalaa. Lehden jälkeen laitan hiukset (eli harjaan ne. :D ) ja sen jälkeen meikkaan.
Eilen aamulla ehdin lakata myöskin kynnet

Meikkinä toimii yleensä ripsari, valokynä ja kulmakynä

Tälläinen on mun aamupala yleensä jos sen syön. Leipää ja kaakota.

Meikkaamisen jälkeen lähden bussipysäkille ja bussilla kouluun. Koulusta ei nyt ole kuvia, mutta kaikki voi kuvitella millainen koulu on. Ankea, harmaa, betonirakennus, vanha.

Koulupäivän pituus vaihtelee, mutta yleensä se kestää siihen 14-16:00. Opiskelen siis Vaasan ammattikorkeakoulussa rakennusinsinööriksi. Koulun jälkeen taas bussilla kotiin ja melkeimpä heti saa ruveta ruoan laitto puuhiin. Eilen tein ruoaksi pastaa ja jauhelihakastiketta.

Ruoan jälkeen tein ruotsin tehtävät ja loppu illan olenkin vain ollut ja katsonut koneelta The big bang theorya. Piti illasta vielä sytyttää kynttilöitä luomaan tunnelmaa.
Piti kirjoittaa tarjouspyyntö ruotsiksi



Sellainen mun päivä yleensä on. Tänään skippasin aamutunnit ja menen vasta ruotsin tunneille. Siellä pitää tänään kirjoittaa essee, muuten olisin skipannut nekin tunnit. Ei tuo koulunkäynti oikeen maistu tällä hetkellä. Onneksi enää kolme ja puoli viikkoa koulua niin saa hetken tauon. Sinne asti jos nyt jaksaisi sinnitellä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti